Bu iğrençliği bile savunanlar olmuş yazık. Utanmasa bizden iğrenç ahlaksız oldukları için 20 sene öndeler biz de böyle ahlaksız olalım diyecekler var.
Bu rezil programı hiç izlemedim izleyenlere de anlam veremiyorum. Böyle ahlaksızlıkların nesine güler nesini sever bi insan bunu da aklım almıyor mezhebi geniş olmak lazım bayağı.