ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
17 yaşındayım kapalı dondurma maximum 3-4kere yemişimdir. Hem tadı kötü hem de içinde ne olduğu belli değil, açık dondurma bence en güzeli, %100 süt ile yapılıyor Sevgiler.
şanslısın hocam