Candogancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben daha hızlısınız biliyorum, Ayakkabını giyiyorsun, kapıyı açıyorsun, yürüyorsun, markete gidiyorsun, kapısından giriyorsun, atıştırmalık bölümünden dondurmayı buluyorsun, alıp kasaya gidiyorsun, ödeyip eve dönüyorsun
17 yaşındayım kapalı dondurma maximum 3-4kere yemişimdir. Hem tadı kötü hem de içinde ne olduğu belli değil, açık dondurma bence en güzeli, %100 süt ile yapılıyor Sevgiler.