masterpiece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ilk cıkıs fıyatı o. ben alırken kur daha yuksektı 4700e aldım
Satın alacak kişi sizin aldığınız fiyata göre değil piyasaya göre değerlendirir. Buna göre fiyatlandırma yapmalısınız