"Çok basit, para verilen bi' platform. Üye olma, izleme." diyenleri anlamak güç. Biz bu videoya Twitter'da denk geldik mesela. Twitter da mı ücretli? Oraya da mı üye olmayalım? Her şeyi geçtim; bu kadının bir kızı var. (Kaynak: Twitter kapak fotoğrafı) Okulda, sokakta arkadaşları var. O çocuğun yaşayacağı sıkıntı bile pişman etmeye yetecektir bu şahsı. İnsan biraz düşünür, insan olan biraz düşünür.