Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boyatmadan önce videoya çekeceğimi söylemiştim ona rağmen fiyatı düşer mi diye soruyorum aslında sonuçta boya fiyatını eklemem gerekirken o maliyeti kendime yazıyorum normalde fiyatının artması gerekiyor bencede.
Ben de galerici olarak değil de senede 1 kez araba değiştiren birisi olarak farklı bir fikir görmeniz için yazdım.

Konu hakkında çok detaya inilebilir fakat en basit haliyle alıntıladığınız için cevap vereyim.

İnsanların güneş yanığını genellikle boyatmıyor olmasının sebebi boyatacak paraları olmaması değil, boyattıkları parayı satış rakamına ekleyemeyecek olmaları ve pek çok nedenden dolayı video dahi olsa akıllarda soru işareti kalmasıdır.

Güneş yanığından dolayı boyalı bir araba alacak olsam, boyanmamış araba alıp kendim bildiğim yerde boyatmak isterim veya boyanmış ama boya parası satış rakamına eklenmemiş...