Yazmayı düşündüğün mühendisliklerde jeoloji yazmışsın. Yüksek jeoloji mühendisi olarak söylüyorum. Sakın ama sakın jeoloji yazma. Geri kalan hayatını da jeoloji mühendisi olarak karartırsın. Ha Türkiye'de değil de yurtdışında, yurtdışı firmalarında çalışacaksan bir ihtimal olabilir. Ama Türkiye'de sakın bu hataya düşme! Türkiye firmalarında mühendisliği bırakıp amele olarak çalışmayı tercih eder konuma gelirsin.
Sınav konusunda gelirsek; eğer senin sınavın böyle kötü geçmişse, on binlerce kişinin de sınavı kötü geçmiştir. O kadar karamsarlığa düşme.