İyi akşamlar diliyorum herkese, işten anlayanlar cevaplarsa sevinirim. 15 senelik bir araba var her tarafında küçük küçük vuruklar var birde üst tarafında güneş yanması var fazlasıyla. Bu aracı komple farklı bir renge boyatsam fiyatı düşer mi yoksa artar mı ? Üst tarafta boya var deyince millet takla falan attı sanıyor boyamadan önce videoya çekmeyi düşünüyorum ilerde satarsam falan ispatlamak için sizin düşünceniz nedir bu konuda ?