Belki ilerde iyi olmuş dersiniz... ben 2-3 sene hazırlanmıştım üniversiteye yapamadım şimdi vize onayı aldım gidiyorum yıl sonunda. Canınızı sıkmaya değmez şuan dünyanın sonu gibi hissediliyor olabilir yarının ne getireceğini Allah bilir