En kötüsü alaylı yazılımcı olursunuz, zira CV doldurmak için üniversite zorunluluğu yok. Zorlamayın diplomanızı alın alanınız yazılım ise çalışmaya devam edin, inanın bana bu sektör üniversiteden ibaret değil standartları bilmeyen o kadar diplomalı sözde mühendis gördüm ki ne kadar ücret teklif ederlerse etsinler artık başkalarının sitelerine elimi sürmüyorum.