Ülkenin hatta dünyanın bildiği, konuştuğu şeyler neden rezillik oluyor? Eskiden gündeme gelen çocuk evlilikleri, töre cinayetleri, tecavüzler, tacizler rezillik değil de insanların isteği ile olan ilişkiler mi rezillik? Hala Müge Anlı'nın programında nelere şahit oluyoruz. Ağzından küfür düşürmeyen insanlar, tv programlarında, dizilerde, sinemalar da argo duyduğu zaman, öpüşme sahnelerinde filan ahlak polisi kesiliyorlar. Kimseyi leylekler dünyaya getirmedi, ahlak anlayışı ve namus anlayışı bacak arasında olanların böyle şeyleri rezillik diye adlandırması gayet normal.

Not: Rezillik tanımım konuyu açan arkadaşa değil, twitter da yazana (bu zihniyette olan herkese)