Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben izlerken utandım açıkcası bu konuşanlar programını bir kere izlemedim ama sanırım çok bir şey kaybetmemişim.



https://twitter.com/10ekselans/statu...92527760805891
Tek cümle ile söylüyorum. Bundan sanane, hatta bundan bizene. İnsanların ar,namusu bizi ne kadar ilgilendiriyor? Herkes kendi hayatından ve yaşantısından sorumludur lütfen şunu bir anlayın!