Ülkede okuduğu bölümle ilgili bir alanda çalışanların oranına bakarsanız çok ta dert etmemen gerektiğini farkedersiniz. Sanırım giden üç yıla ve yapılan masraflara üzülüyorsunuz aynı zamanda.. Dışardan bakınca bu eğitim sisteminde milletin harcadığı 15-20 yılına üzülüyor insan 3 yıl neki..