Konu
3 yıllık emeğim çöp oldu
27-06-2021, 22:26:01
#27
cleiner
3 senedir sınava girip de eğer bu şekilde zorlandı isen. Demek ki herkes zorlanacak. Sıralama konusunda çok büyük bir değişiklik olacağını sanmıyorum.
Allah hakkında hayırlısını versin.