Hedefin bence Bilgisayar Mühendisliği okumak değil, bir alanda uzman olmak olsun. Piyasada üniversite mezunu olmayan veya farklı bölümlerde okuyan pek çok alanında uzman yazılımcı var. Ben de aynı şekilde düşük puan almıştım Bilgisayar Mühendisliği istiyordum fakat istediğim yerler tutmuyordu . Sonra yakın yerlerdeki düşük puanlı alternatif bölümlere baktım ve Pamukkale Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemlerine gittim. Hem yazılım dersleri vardı hem de işletme dersleri vardı. Aynı zamanda Bilgisayar Mühendisliğinde yan dal imkanı da vardı. Zaten derslerin çok fazla önemi yok çevrede kendini geliştirebileceğin, çevre edinebileceğin oluşumlar daha çok önemli. Denizli' de Teknokentin olması büyük avantajdı benim için. Orada firmalar el birliğiyle öğrenciler için ortak çalışma alanı kurmuşlar. Evimde internetim yavaştı neredeyse günde 10 saat orada vakit geçiriyordum. Firmalarla görüşüyorduk vs. daha sonra Denizli' de Google Developers Group kuruldu tabi ben mezun oldum ama pek çok arkadaşım orada aktif. Yani bence benzer bölümleri ve gideceğiniz yerde elde edebileceğiniz diğer avantajları göz önünde bulundurarak tercih yapın zaman kaybetmeyin.