Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köyüne dön, köyünü beğenmiyorsan Yallah Arabistan'a.
Konunun amacı bu program hakkında tartışma. Ama sen gidip böyle izleyenler namusuz, karakter yoksunu insan dersen ben eleştirimi de yaparım.
Öyle erkeklik yapıp " real de söylesene " gibi kelimeler sarf etme. Aynı seviye de değiliz.
Sayın Üye

R10 Kuralları gereği susuyorum , Genelde bu sözleri yüzüme gözümün içine söyleyecek kadar sana vakit harcatmazdım ama işte , Burası sanal ve çok kişi yürek yiyerek geliyor , Sabrımla oynama beni sınama Lütfen