Köyüne dön, köyünü beğenmiyorsan Yallah Arabistan'a.
Konunun amacı bu program hakkında tartışma. Ama sen gidip böyle izleyenler namusuz, karakter yoksunu insan dersen ben eleştirimi de yaparım.
Öyle erkeklik yapıp " real de söylesene " gibi kelimeler sarf etme. Aynı seviye de değiliz.
Sayın Üye
R10 Kuralları gereği susuyorum , Genelde bu sözleri yüzüme gözümün içine söyleyecek kadar sana vakit harcatmazdım ama işte , Burası sanal ve çok kişi yürek yiyerek geliyor , Sabrımla oynama beni sınama Lütfen