ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden yurt dışında olan herşeyi almak zorundayız abicim bir tepkiniz bir vizyonunuz bir mdeniyetiniz bir kültürünüz yok mu ya hu herkesin dilinde yurt dışında neler var oho ne var bunda diye, güzel kardeşim sevgili kardeşim canım kardeşim dostane yazıyorum kişisel algılama lütfen, bunlarla ergenlik çağındaki çocuklarımızı zehirliyoruz hepimiz o dönemlerden geçtik, ne olursa olsun bu türk toplumun sağcısındada solcusundada belirli bir ahlak seviyesi vardır ve bu tip brogramlar bizi avrupadakiler gibi yaşamaya alıştırıyor normalleştirmek için. olayları toplumsal olarak değerlendirin zararı karı nedir diye delendirmek lazım bence.
Yurt dışında olan her şeyi alalım diye bir şey demedim. Yurt dışı normal olan şeyi göz önünde bulunduruyor. Fakat Türkiye de bu yapılınca " ayyy çok ayıp " diyor fakat 5 yaşında ki çocuğuna " göster olup amcana pipini " diyorlar Acayipsiniz gerçekten. Dilerim ki böyle olaylar gün geçtikçe artarda artık bu ve bunun gibi muhabbetlerin normal bir konuymuş gibi herkes benimsesin.