her alanda üniversite okunmasına karşıyım. tıp, hukuk, mimar, mühendis vs konularında okunmalı tabi ama şöyle ifade edeyim, ülkede üniversite okuyan insanların %95'inden daha yüksek maalesef gelirim. kendim üniversite bitirmedim, lise mezunuyum. bunu da şu yüzden yazıyorum, okumak iyidir ama okuyamamak hayatın sonu değildir.