Yurt dışında ki programlar da soyunanlar var, öpüşenler var. Bence bu ve bunun gibi olaylar çok normal. Sonuçta gündelik hayatta iki karşı cinsin yaptığı muhabbeti anlatıyor. Bunun talk şhow haline gelip izlememiz de aşırı keyifli bence.
neden yurt dışında olan herşeyi almak zorundayız

abicim bir tepkiniz bir vizyonunuz bir mdeniyetiniz bir kültürünüz yok mu ya hu

herkesin dilinde yurt dışında neler var oho ne var bunda diye, güzel kardeşim sevgili kardeşim canım kardeşim dostane yazıyorum kişisel algılama lütfen, bunlarla ergenlik çağındaki çocuklarımızı zehirliyoruz hepimiz o dönemlerden geçtik, ne olursa olsun bu türk toplumun sağcısındada solcusundada belirli bir ahlak seviyesi vardır ve bu tip brogramlar bizi avrupadakiler gibi yaşamaya alıştırıyor normalleştirmek için. olayları toplumsal olarak değerlendirin zararı karı nedir diye delendirmek lazım bence.