Tahmini ne zaman kesersiniz insanların yaşamlarını ve tercihlerini yargılamayı ? 100 lerce program var, rahatsız mı oluyorsun bas geç başka programa.
Programdaki sizin karınız değil, kızınız değil...
Kızınıza gerekli terbiyeyi verirsiniz, eşinizi doğru seçersiniz.. Tasvip etmiyorum bu kadının söylediklerini ayrı -----ama----- kimsenin hayatına karışmayın. Kendi gibi olmayan herkesi ötekileştirme, nefret saçma huyunuzu bi bırakın artık. Ülkenin yeterince derdi var bide sizleri çekmeyelim nolur.