Bu tür programlar gülmek ve keyifli vakit geçirmek için izlenir arkadaşlar. Bu tür programlar sizi rahatsız ediyorsa, izlemezsiniz. Olay bu kadar basit.

Elbette bir programı eleştirmek çok doğal bir durum. Ancak, bu bizim kültürümüze uygun değil, bizim geleneklerimize uygun değil, din, vatan elden gidiyor diyerek herkesi aynı kefeye koyamazsınız. Sınırınızı bilin, kendi adınıza konuşun. Kimse sizin kültürünüze, geleneklerinize ayak uydurmak zorun değil.