Bu yayınların bu kadar popüler olduğu için bu konuşmalardan rahatsız oluyoruz gizliden kıskanıyoruz belki de. Bu program youtube'da yayınlanmaya devam etseydi çoğunun haberi bile olmayacaktı. Yoksa bu tarz sohbetlerin daha fazlası daha ağırı zamanında youtube gibi benzer sitelerde yapıldı ve bunlardan çoğu kişinin haberi bile olmadı. Örnek vermek gerekirse zamanında takip ettiğim yayınlardan Adam Adama, Ne Çektik Be Abi (Yosi Mizrahi ve Bay J). Zamanında Mehmet Ali Erbil'in yayında yaptığı ve söylediği rezillikler bile unutuldu. Bunlarda unutulur o yüzden çok fazla kafaya takmamak lazım. Ülke olarak daha ciddi sorularımız ve sorunlarımız var...