delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pil döngüsüne hiç takılmadım şu anda 2000-2500 civarı benim pro


ekrandaki çizik fiyatı baya öldürür ben olsam satmam kullanırım 5 yıldır 17 inç dahil hepsini kullandım aplle markasının ölüsü bile iş yapar.

şu anda i7 pro retina ekran kullanıyorum bence retina 15 inç geçişi yapın (illa değiştirecekseniz)
hocam takas verdiğim firmanın elinde i5 8gen var onunla değişim yapabilme imkanım var. O yüzden ne yapacağıma karar veremedim bununla devam mı tekrar değiştirsem mi diye