Güven problemleniz olabilir. Bu anlaşılır ancak işe başladıktan sonra yarın bir gün sizin bu işten çayma şansınız var? vazgeçme şansınız var. Bu işin yapan arkadaşın yada firmanın yaptığı bütün emek çöpe gidecek. Lütfen bu tür işlerde karşı tarafıda bir nebze olsun düşünün.