hocam bir firmadan satın aldım kargo da olan bi şey değil yani
Hocam bence içinize sinmediğine göre buraya kadar yazmışsınız. Bence de hoş bir durum değil değiştirme imkanınız varsa değiştirin gitsin. İleride farklı sorunlara yol açabilir. Ekranı da zaten dünya para.