Her söylenene gülmeseler ortalama bir program. Onun haricinde kimse kimsenin bekçisi değil kim ne istiyorsa yapsın bize ne ? Program sahibini komik bulan olabilir saygı duyarım ama +18 harici mizah anlayışı olmadığını düşünüyorum. Buda bir noktadan sonra bayıyor