Yorumları şaşkınlıkla okuyordum ki neye şaşıyorsunsun dedim kendi kendime. Yeni türkiye yobazistan işte. Ben izlemiyorum bu programı zira terbiyem müsaade etmiyor. Espiri ve talkshowun belden aşağı olmak zorunda olmadığına inanıyorum. Ancak aman yasaklansın aman yok edilsin aman kültür aman edep aman adap diyede saçmalamıyorum. Izleyip izlememek benim tercihim ve ben izlemek istemiyorum. Izlemek isteyen bırakın izlesin size ne ? Sonra sarılırsınız vpnlere