nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam modern olmak ahlaksızlık ise bırakın olmayalım. Böyle modernlik mi olur?
Kime göre ahlaksızlık ? Kime göre modernlik ? Bunun cevabını vermen gerekir. Kadın eski eşiyle yaşanmışlığını anlatıyor ? Sanki para karşılığı birisiyle ilişkiye girmişte onu anlatıyor gibi konuşuyorsunuz. Program konsept bu herkes gülmüş eğlenmiş kimse kadını yargılamıyor ama ne yazık ki bizim ülkemizde bazı geri kafalı düşüncesiz insanlar bunu böyle görüyor ve eleştiriyor.

Eleştirmeden önce kendilerine bakmaları lazım insanların kendilerini geliştirmeleri hayatta birşeyleri başarmaları lazım.
Başarılı olmuş kendini geliştirmiş insan zaten bunu takmaz uğraşmaz önüne bakar.Ben izlerken güldüm baya eğlendim program bittikten sonrada unuttum gitti kalkıpta tweet atayım r10a konu açayım bak ahlaksızlık yapıyorlarmış gibi boş saçma sapan işlerle uğraşmadım.

Sana bir zararları varmı ? Sana mı laf ediyorlar ya da senin yakınına ailene mi laf ediyorlar. İzleme arkadaşım izleme exxen üyeliği alma ama yook git tweet at #exxenizlemeyin #exxenizlettirme #exxenahlaksizliktir #exxengunahtir #exxenkapatilsin git bu hastaglarle tweet at bunlarla uğraş.Çünkü bunlarla uğraşan insanlar hayatta kayda değer bir başarısı olmamış kendini geliştirememiş dar vizyonlu insanlar.

Bu kelimeleri kullanan adamları merak ediyorum hayatlarında kaç kere evlerinden şöyle bi dışarı cıkıp yurt dışı gördüler başka ülke başka kültür gördüler. Ulan adamlar günah diye gavur ülkesi diyor hollanda amsterdam almanya berlin sen bu kafalı adamlardan ne bekliyorsun. Hayatında başka kültür mü görmüş mahallesinden dışarı çıkmayan tipler...