bunlar neye gülüyor ki? kültür zaten dezenformasyonun dibini yaşıyor malum şahıslar yüzünden, bir de bunlar meydanı boş bulunca gırgır şamata. batı da böyle şeyler normal karşılanıyor diyorlarda onların kültürü bu. bizim kültürümüz bu mu? kültür mü kaldı desenize...