Hayat kadına ait, yaşadığı olay kadına ait. Eşiniz, dostunuz, akrabanız değil. O utanmıyorsa, siz onun yerine niye utanıyorsunuz? Dediğiniz programı bir bölüm dahi izlemedim. Ancak izlediğim videoda herkes halinden memnun. Bana bir zararları yok. Ben neden utanayım, insanların hayatına dil uzatayım?