Bu tip diyaloglar bizim ülkemizde rezillik olarak adlandırılıyor. Yurt dışında talk show programlarını bir izleyin, canlı yayında soyunan mı dersiniz nerdeyse ilişkiye giren mi dersiniz doğrudur yanlıştır fakat sonuç ortada.
O ülkeler bu tip şeyleri takmadığı için bizim 20 kat önümüzdeler adamlar kafalarını bunlara yormuyor.
Bu tip dialogları vaoow ooo yuuuh çüüüş gibi böyle tepkilerle karşıladığımız için ileriye gidemiyoruz. Bunlara takılı kalmayın önünüze bakın gülün geçin sizene kadın sizin eşiniz dostunuz mu ?
Ne bileyim bana rezillik gelmiyor kadın gayet geniş geniş konuşmuş herkes gülüp geçmiş böyle şeyleri takmayı bırakın.
Kadın utanmıyor siz onun yerine mi utanıyorsunuz ?