ilk sezonu youtube dan izledikten sonra malum platformdan üyelik aldım. İzledikçe ülke ne hale gelmiş deyip kapattım. Modernleşmek adı altından ahlaksızlaşmaya bu kadar prim verilmemeli. Özel ve yandaş bir platformda olsa devlet bence bu programı yasaklamalı.