Bana Yalova yolu görünüyor. Aktif açık adresini bilen var mı? Doğru düzgün iletişime geçemiyorum telefon ile iletişim yok. Geçen yıl 270 TL ödemişim bu yıl 472 TL istiyor ben müşteriden bu kadar isteyemiyorum. Yenilemezsen dbyi al git diyor. Ben bayisiydim. Bu kadar kötü bir hizmeti şekli ve kalitesi yoktur. Zaten batmışsınız hala bu zıtlık diklik neden onu anlamıyorum. Bu firma beni zor durumda bırakmıştır firma da zaten batmıştır. Bu durumda bile yardımcı olmuyorlar. Sizi mağdur ettik yardımcı olalım çözelim demiyorlar.