Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes kriz mriz diyor ama esas ekonomik kriz daha gelmedi yansımadı tam olarak bence..
Kısacası bunlar iyi günlerimiz.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan zor direniyor bence oda kırılırsa sıkıntı ve muhtemelen birden düşecek
Pandemide şakır şakır dolarları, euroları, liraları ve dahasını karşılıksız olarak bastılar. Eeee bunun getireceği bir enflasyon, ekonomik kriz olacak elbet. Pandemi yakamızı bir salarsa hemen ardından ekonomik kriz yakamıza yapışacak. Bakalım 2008 krizi gibi gene dolar basarak üstünü örttük diyerek daha da uçuruma itecekler mi küresel ekonomiyi. Konudan bağımsız ama bu şekilde devam ederse küresel ekonomi kripto paraların gelecek hayali yakın zaman dilimlerinde daha da yaygınlaşarak hayatımızda yerini alması muhtemel gözüküyor. Kısacası dolar, euro, tl ve dahası olmak üzere nakit para bulundurmamakta fayda var. Gidin yağ alın koyun kenara hepsinden çok değerlenir