umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ısıdan kastınız nedir hocam?
Çakmakla ısıt , pürmüzle ısıt büzüştür yani biraz sonra yapıştırıcıya tutunacak alan bırak ki sağlam olsun..

Mantık bu

Wolldexcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırık alana soda tozu dökün, üstüne 502 yapıştırıcı döktüğünüzde eskisinden daha sağlam olacaktır. Elinize dikkat edin, maazAllah Elim sandalyede kaldı diye beni suçlamayın
Soda ile yapılmasını fazla önermiyorum , şöyle ki bu kez oradan kırılmıyor çünkü orası çelik gibi sert oluyor ama onun 5 cm altından kırılıyor.

Kemik gibi kırılan yer daha güçlenir gibisinden anlatmak istediğim.

Öyle yapacağına plastik lehim uygula köşelerden en garantisi budur..