ısıdan kastınız nedir hocam?
Çakmakla ısıt , pürmüzle ısıt büzüştür yani biraz sonra yapıştırıcıya tutunacak alan bırak ki sağlam olsun..
Mantık bu
Kırık alana soda tozu dökün, üstüne 502 yapıştırıcı döktüğünüzde eskisinden daha sağlam olacaktır. Elinize dikkat edin, maazAllah Elim sandalyede kaldı diye beni suçlamayın
Soda ile yapılmasını fazla önermiyorum , şöyle ki bu kez oradan kırılmıyor çünkü orası çelik gibi sert oluyor ama onun 5 cm altından kırılıyor.
Kemik gibi kırılan yer daha güçlenir gibisinden anlatmak istediğim.
Öyle yapacağına plastik lehim uygula köşelerden en garantisi budur..