10 gündür sadece 1 tane iş aldım oda çok cüzi bi miktar onu geçtim doğru düzgün iş ilanıda yok pek satışlarda durmuş gibi sanki sadece burada değil diğer forumlar bionluk vs. Gibi yerlerde de aynı durum
Kredinin taksiti , internet faturası vs. var pazartesi
Kesin bulurum diyordum hiç bişi çıkmadı garip bi şekilde
Bir yerlerde çark kırıldı, piyasaya güven yok, yatırımcı (Üst yatırımcılar) yok, piyasa dönmüyor. Ekonomi düzelmedikçe hiç de iyi olmayacak, malum o iş de yaş...