Ben yaklaşık 5 6 Senelik abra a5 v5.1 kullanıyorum.

Son 6 ayda
Menteşeler bozuldu.
Tuş takımında tuşlar düşmeye başladı. Ekranda ölü pixel var. On of tuşu gömüldü.

Dediğim gibi bu sene ömrünü tamamlıyor (:

Kesinlikle fiyat performans bilgisayarı. Bin kere olsa yine monster alırım. Ekranı 17inç. Çok memnunum. Böyle bile 3 sene daha gider (: