Benim bir şirketim var ve bunun içinde bir webmailim var siteme kayıtlı olan kullanıcılara mail atmaya çalıştığımda bu mailin spama düştüğünü farkettim spamsız bir şekilde doğrudan gelen kutusuna nasıl gönderebilirim. Şimdiden teşekkür ederim.