Övende var gömende.
Bu laptopu ne kadar süre kullanacaksın beklentin ne ona göre tercih yapabilirsin.
Benim gördüğüm eksikler ve ( genel olarak herkesin ortak olarak söylediği eksik )
Malzeme kalitesinin kötü olması yani plastik kısım yani kasa iyi denilemez. Bu konuda ben bir sıkıntı yaşamadım. 6 Seneden fazla olmuştur alalı. Malımı dikkatli kullanırım genelde.
MSI malzeme kalitesi daha iyi diyorlar. Fiyat olarak'da Monsterdan biraz yukarıda.
Monster'da teknik destek'de fena değil. Ben teknik destek isterim bütçemi fazla zorlamak istemiyorum diyorsan Monster iyidir.