Konu
Alman Aşısı Olanlar Bluetooth'ta Aygıt Olarak Çıkıyor
26-06-2021, 12:15:03
#14
KeremWho
Bluetooth MAC ID'si olsa yerinde duramazsın, aşıdaki bluetooth modülü o.