Konu
Alman Aşısı Olanlar Bluetooth'ta Aygıt Olarak Çıkıyor
26-06-2021, 12:09:19
#11
UfuX
Selamlar, ben de BioNTech aşısı oldum. Bluetooth'u açıyorum ama kendimi bulamıyorum, kandırıldım mı yoksa? Hemen "şikayetimvar" sitesine şikayet açayım