Konu
Alman Aşısı Olanlar Bluetooth'ta Aygıt Olarak Çıkıyor
26-06-2021, 12:07:58
#9
kalitelihostorg
Daha geçenlerde Biontech aşısı oldum. Bluetooth'umu kapatayım bari biri bağlanmasın