Merhabalar herkese iyi haftasonları diliyorum. Bugün uzun zamandır tek başıma üzerinde çalıştığım yazılımımı tanıtacağım.Genel olarak kendi ihtiyaçlarım ve bazı müşterilerin ihtiyaçlarının bir yazılımda toplanmış hali diyebilirim.Yazılımı tam anlamıyla bitirince inşallah R10 üzerinden sizlere sunacağım.Yazılımın fiyatlandırması çok uygun olacak ve abonelik sistemi olacak.
Yazılımın demo hesabını inceleyip geri dönüşlerde bulunursanız sevinirim.

Site Adresi : https://feep.spexa.net
Tanıtım : https://www.spexa.net/projelerimiz/feep
Demo Bilgileri
Kullanıcı Adı : demo
Şifre : demo

Uygulamanın genel özellikleri

  • Destek talep yönetimi
  • Müşteri yönetimi
  • Proje yönetimi
  • Personel yönetimi
  • Randevu yönetimi
  • Tahsilat yönetimi
  • Teklif & Satış Yönetimi
  • Teknik servis yönetimi
  • Ürün yönetimi
  • Raporlama
  • Notlar