Ben birden bıraktım ama tavsiye etmem hocam 2 3 hafta aşırı asabi oluyorsunuz. Azaltın ve kendinize inanın kendinizi günde adet belirleyin birden bırakamazsınız. İçmek istemediğiniz zamanlarda da sakız çiğneyebilirsiniz.