Merhaba sigarayda küçük yaşta başladım izmarit toplardik arkadaşlar Cem icemez derlerdi ilk hatayı orda yaptım izmarit içtim başladım sonra fabrikada çırak arkadaşlarla ortak sigara almaya başladık büyüdük evlendim sigarayı cebimdeki son dalı içtim daha içmicem dedim 12 sene içmedim 2 yıl önce azerbaycana gittim orda çay vs içtik sohbet esnasında arkadss sigara verdi içmiyorum dedim ben bilmiyormusun yak abi birtaneden birsey olmaz dedi içime çekmedim muhabbet koyu siyaset vs vs 2 dal içime çektim sonra 4.5.6 ertesi sabah sigara paketi aldım ve başladım türkiyeye geldim sonra afrikaya gittim çalışmaya günde 2 paket içmeye başladım şuan 46 yaşımdayım şimdi yine 1.5 2 paket içiyorum sigarayı 2 paket içerken bırakmıştım birden kestim şimdi tekrar birakicam nasip olursa