ismailcavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu olarak kapteyan dan şaşmıyorum. Güzelde benim de 1 yıl parasını peşin ödediğim hostum vardı sanırım 2 3 ayı kaldı kullanmıyorum. Pişmanlık...
Bana göre de kapteyan pişmanlık cpu sorunları bitmiyor. Her firmada sorun yaşayanlarda memnun olanlarda olabiliyor konu sahibi arkadaşım