ahmtrewq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım herşey gönlünce olur.
Benimde 3. Girişim lütfen kendine inan ve pes etme son dakikalara kadar dikkatini sınava vermen çok iyi olur. Hayırlı akşamlar dilerim şimdiden hem sana hem tüm sınava girecek arkadaşlarıma başarılar dilerim.
inşallah başarıcaz hocam başarılar sizede