Geçen haberlere çıkmıştı güvenlik müdürüne karakolda 10 15 polis çete gibi saldırıp vura vura öldürmüşler. bide mutfakta kamera yok diye oraya götürüp dövüyorlar. Allahtan kamera kayıtlarında odadan çıkan polislerin eli kanlı hep. adamın canına kıymışlar vicdansızlar. Namuslulara sözüm yok onlar baş tacı ama bazen içlerinde sıkıntılılarda var . KESİNLİKLE REDDEDİYORUZ BÖYLE BİR SAÇMALIK OLAMAZ . SÖZDE HUKUK DEVLETİYİZ. herneyse konuyu farklı yerlere çekmek istemiyorum. İYİ GECELER DİLERİM