Herkes kendi zamanını yaşar. Geç kalmışlık hissi ara sıra herkese gelir, normaldir. İnsanların önüne çıkan fırsatlar, kişiler veya olaylar bizi farklı noktalara götürür. 2 yıl boyunca neye geç kaldığınızın pek bir önemi yok. 2 yıl boyunca ne yapacağınızın bir önemi var. 22 yaşında mezun olup, ölebilirsiniz. 25 yaşında mezun olup iyi bir iş kurup, bir sene içerisinde milyon dolarlara sahip olabilirsiniz. Dolayısıyla herkes kendi zamanında yaşar siz yapmak istediğiniz şeyleri yapın. Başkalarıyla bir yarış halinde değilsiniz. Örnek vermek gerekirse KFC nin kurucusu 60 küsür yaşlarında kuruyor bu şirketi ve yaklaşık 30 yıl boyunca keyfini sürüyor. Geç kalmışlık hissi sadece bizi yer bitirir, bir avantaj sağlamaz. Bence yapmak istediklerinize bir an önce başlayın. Bir kaç sene sonra geç kalmadığınızı anlayacaksınız.