Hocam merak etmeyin biz de bu sene deniyoruz sadece. Dershane ve okul kapalı olduğundan hiç bir şekilde düzgün bir eğitim görmedik. Yarım yamalak kendi çalışmamızla gireceğiz. Çoğu kişinin bu sene pek bi umudu yok yani